ببینید | واکنش ونس به دست ندادن عراقچی در اتاق مذاکرات

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 00:35
خبرنگار پرسید: آیا از دست ندادن با عراقچی احساس بی‌احترامی کردید؟ ونس پاسخ داد: من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانی‌ها کرده‌ام. گاهی اوقات آنها را بسیار گیج‌کننده می‌بینم. ما یک کنفرانس مطبوعاتی کوچک داشتیم. بدیهی است که آنها دقیقاً همان حمایت‌های متمم اول قانون اساسی را که ما در ایران داریم، ندارند. می‌دانید، نوعی طوفان رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی وجود داشت که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند. و سپس ما به مدت ۹ ساعت دیگر با آنها صحبت کردیم. بنابراین من فقط کمی بی‌اعتمادی رسانه‌ها را نسبت به آنچه که از رسانه‌های اجتماعی ایران می‌بینید، تشویق می‌کنم. /ترجمه آمریکانا

261 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.