به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال مصوب کرد مس رفسنجان که رتبه شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار گرفته برای ماندن در این دسته یک دیدار پلیآف با تیم سوم لیگ یک برگزار کند، نارنجیپوشان رفسنجانی اعتراض های زیادی به این مسئله داشتند.
رفسنجانیها که ماهها است تمرینات خود را تعطیل کردند، معتقد هستند که برگزاری پلیآف در شرایطی که تیم های لیگ یکی در وضعیت مسابقه قرار دارند ناعادلانه است.
با وجود اعتراض مسیها به تصمیم فدراسیون، اما سازمان لیگ بدون توجه به این موضوعات ضمن اعلام تصمیم هیئت رییسه، زمان مسابقه پلیآف این تیم با تیم سوم لیگ یک را هم اعلام کرده است.
در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: «همچنین براساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقرر گردید تیم انتهای جدول لیگ برتر (مس رفسنجان) در تک دیدار پلیآف و در زمین بیطرف روز چهارشنبه 31 تیرماه به مصاف تیم سوم جدول لیگ یک فصل جاری برود که برنده این دیدار به همراه تیمهای قهرمان و نایب قهرمان لیگ یک فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در لیگ برتر فصل آینده حضور خواهند داشت.»