پیام وزیر امور خارجه سوئیس پس از دیدار با عراقچی

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 14:35
وزیر امور خارجه سوئیس گفتگو و دیپلماسی را راهکاری برای برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه دانست.

ایگنازیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوئیس در توئیتی به سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، خوشامد گفت و بر اهمیت گفت‌وگو و دیپلماسی در شرایط کنونی تأکید کرد. 

به گزارش فرارو، ایگنازیو کاسیس در توئیت خود نوشت: «جناب عراقچی به سوئیس خوش آمدید. در نشست دریاچه لوسرن، ما چارچوبی برای گفت‌وگو و تبادل نظر فراهم می‌کنیم.»

وی افزود: «در شرایطی دشوار و پیچیده، رابطه مبتنی بر اعتماد میان سوئیس و ایران، که در مأموریت ما به عنوان حافظ منافع نیز بازتاب یافته است، همچنان در خدمت دیپلماسی و در راستای صلح و امنیت در خاورمیانه قرار دارد.»

سوئیس با تأکید بر گفت‌وگو و اعتمادسازی میان تهران و برن، می‌کوشد از ظرفیت‌های دیپلماتیک خود برای کاهش تنش‌ها و تسهیل ارتباط میان طرف‌های مختلف بهره ببرد.

توئیت وزیر امور خارجه سوئیس

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.