روزنامه اطلاعات در یادداشتی به رفتار مخالفان داخلی تفاهم پرداخته است. در بخشی از این یادداشت آمده است: «مخالفان مذاکره و تفاهم دو دستهاند. داخلی و خارجی. سردسته خارجیها رژیم صهیونی است.
برخی از تندروهای داخلی را میشناسیم که منافعی دارند و برخی نیز رقبای دولت بوده و هنوز امیدوارند با انسداد و توجیهاتی نظیر سازشکاری مقامات در رأس کار و تبلیغات کاذب همچون اختلاف نظر رئیس جمهور با مقام معظم رهبری و...، دولت را به زیر آورند.
شخصیتهای سیاسی را رمی و رجم میکنند، دولت و وزیر خارجه و رئیس مجلس را سازشکار میخوانند.
رهبری حجت را تمام کردهاند و رئیس جمهور نیز این تفاهمنامه را با رئیس دولت آمریکا امضا کرده است.
بیگمان نتانیاهو و قصابان تلآویو در لبنان دارند کارشکنی میکنند زیرا شکست خورده و تفاهم و صلح هم زیانهای سخت به آنها وارد میکند. آیا کسانی میخواهند در داخل کشور با آن جنایتکار همسو باشند؟»