۱۱ نفتکش شامل ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران بندر چابهار را ترک کردند

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 19:56
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد که این هفته ۱۱ نفتکش حامل مجموعاً ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران بندر چابهار را ترک کردند.

به گزارش همشهریی آنلاین، الجزیره نوشت: خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که ۱۱ نفتکش حامل مجموعاً ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران این هفته بندر چابهار را ترک کردند.

این خبر در حالی است که وب‌سایت ردیابی کشتی «کپلر» هم اعلام کرد که ترافیک کشتیرانی در تنگه هرمز رو به بهبود است و دیروز ۲۵ کشتی از این تنگه عبور کردند.

سخنگوی نیروهای تروریستی سنتکام هم پیشتر به الجزیره گفته بود که بیش از ۲۰ کشتی روز گذشته با خیال راحت از کانال تعیین شده در تنگه هرمز عبور کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.