رکنا: تیم ملی بوکس مردان ایران با 5 نماینده و تیم بانوان برای نخستینبار در تاریخ این رشته با 2 بوکسور در این رقابتها حضور دارند.
به گزارش رکنا،مهدی حبیبینژاد با شکست نماینده انگلیس مدال برنز خود را قطعی کرد و طلسم 30 ساله بوکس ایران در این مسابقات را شکست.
در جریان رقابتهای جام جهانی بوکس در چین، علی حبیبینژاد، بوکسور وزن 65 کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور نخست، مقابل حریفی از مکزیک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با شکست 3 بر 2 نماینده انگلیس راهی نیمه نهایی شد تا ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، پس از 30 سال بوکس ایران را در جام جهانی صاحب مدال کند.
وی فردا شنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده آمریکا میرود.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.