سه برنز دیگر در روز دوم صید شد؛/ صعود دو برادر ایرانی به فینال کاراته آسیا

ورزش سه جمعه 29 خرداد 1405 - 14:40
دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با صعود برادران نعمتی به فینال و کسب سه مدال برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دومین روز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا در بالی اندونزی امروز جمعه ۲۹ خرداد ماه در بخش کومیته، محمود نعمتی در وزن ۸۴+ کیلوگرم و مرتضی نعمتی در وزن ۷۵- کیلوگرم با عملکردی مقتدرانه تمامی حریفان خود را شکست دادند و راهی دیدار نهایی شدند تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلای آسیا به روی تاتامی بروند.

علی‌اصغر آسیابری نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم پس از صعود به نیمه‌نهایی و رقابتی نزدیک برابر محمد الجعفری از اردن، در دیدار رده‌بندی نماینده هند را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در بخش بانوان، مهرنگار احمدی در وزن ۶۱- کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده ویتنام، سومین مدال برنز ایران را کسب کرد.

در رقابت‌های کاتای تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب فاطمه صادقی، سپیده امینی و زینب‌السادات حسینی پس از پیروزی مقابل اندونزی، ویتنام و هنگ‌کنگ موفق به کسب مدال برنز شد.

در سایر اوزان، مبینا حیدری و معصومه محسنیان تا آستانه کسب مدال پیش رفتند اما در دیدارهای رده‌بندی از رسیدن به سکو بازماندند. سید امیر حسینی، لیلا برجعلی و هادی کیانی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.