افزایش احتمال ادامه حضور ربیعی در تراکتور

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 13:33
محمد ربیعی به احتمال زیاد فصل آینده نیز هدایت تراکتور را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در فصل گذشته پس از جدایی اسکوچیچ از تراکتور، هدایت این تیم تبریزی را بر عهده گرفت. 

ربیعی که قراردادش با تراکتور تا پایان لیگ بیست‌‌وپنجم بود، برای ادامه حضور در این تیم باید با مدیران باشگاه به توافق می‌رسید که این اتفاق در روزهای گذشته رخ داده و با این شرایط به احتمال بسیار زیاد ربیعی فصل آینده نیز هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده خواهد داشت. 

این مربی در هفته‌های گذشته برنامه و لیست‌ نقل‌و‌انتقالاتی خود را به مدیران باشگاه تراکتور ارائه داده تا به زودی فعالیت این باشگاه در نقل‌و‌انتقالات هم آغاز شود. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.