یاسمین انصاری: هزاران نفر در جنگ فاجعه‌بار ترامپ بی‌دلیل جان باختند

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 10:09
نماینده ایرانی‌الاصل کنگره آمریکا اعلام کرد: «خوشحالم که جنگ در حال پایان است. این جنگ فاجعه‌بار بوده است.»

یاسمین انصاری، نماینده دموکرات کنگره آمریکا و نخستین آمریکایی-ایرانی دموکرات راه‌یافته به کنگره، جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران را «فاجعه‌بار» توصیف کرد.

به گزارش فرارو، او در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که هزاران غیرنظامی بی‌گناه «بی‌دلیل جان خود را از دست دادند».

انصاری همچنین دونالد ترامپ را «دروغ‌گوی بیمارگونه و بی‌کفایت» خواند و تأکید کرد که او به هیچ‌یک از اهداف اعلام‌شده‌اش در این جنگ دست نیافته است.

او در ادامه افزود: «خوشحالم که جنگ در حال پایان است. این جنگ فاجعه‌بار بوده است.»

یاسمین

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.