بقایی خواستار صیانت از مسجدالاقصی شد

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 22:39
بقایی خواستار صیانت از مسجدالاقصی و سایر اماکن دینی در فلسطین شد.

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، پنجشنبه شب ۲۸ خرداد ۱۴۰۵،  حمله به دو مسجد در رام‌الله در کرانه باختری، رود اردن و همچنین حمله به منازل، ضرب‌ و شتم فلسطینیان و تخریب اموال و مزارع آنان را محکوم کرد و ضمن ابراز تاسف عمیق از ادامه سکوت مجامع حقوق بشری و بین‌المللی، تصریح کرد: بی‌عملی ادامه‌دار سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان در قبال جنایات رژیم نژادپرست صهیونیستی، موجب تداوم قانون‌شکنی این رژیم و ارتکاب شدیدترین جنایات بین‌المللی علیه فلسطینیان و سایر کشورهای منطقه شده است.

به گزارش ایرنا، بقایی مسئولیت دینی و قانونی دولت‌های اسلامی و سازمان همکاری اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین در مسیر احقاق حق تعیین سرنوشت و متوقف کردن جنایات اسرائیل را یادآور و خواستار اقدامات عملی از طرف سازوکارهای سازمان همکاری اسلامی برای صیانت از مسجدالاقصی و سایر اماکن دینی در فلسطین شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.