تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کویت

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:21
عباس عراقچی در گفت و گو با وزیر خارجه کویت، بر ضرورت گفت‌وگو با کشورهای حاشیه خلیج فارس به منظور ارتقای تعاملات و رفع ابهامات موجود تأکید کرد.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و شیخ جراح جابر الأحمد الصباح، وزرای امور خارجه کویت، بعد از ظهر امروز پنجشنبه طی یک تماس تلفنی در خصوص یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفتگو و رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه کشور در این گفتگو همتای کویتی خود را در جریان مفاد و آخرین تحولات مرتبط با تفاهم نامه اسلام آباد قرار داد.

عباس عراقچی همچنین با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به سیاست حسن همسایگی، ابراز امیدواری کرد که این توافق به احیای صلح و ثبات در منطقه منجر شود و بر ضرورت گفت‌وگو با کشورهای حاشیه خلیج فارس به منظور ارتقای تعاملات و رفع ابهامات موجود تأکید کرد.

در این تماس همچنین طرفین درباره شماری از موضوعات مهم در روابط دوجانبه تبادل نظر کرده و بر ضرورت تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک جهت پیگیری موارد مطروحه توافق کردند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.