قانونگذار ارشد آمریکایی: با ایران سند تسلیم امضا کردیم

فرارو پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 14:08
نماینده ایالت کنتیکت در سنای آمریکا نوشت: «شکست مطلق (آمریکا در) این جنگ و سند تسلیمی که ترامپ به تازگی امضا کرد، کاملاً قابل پیش‌بینی بود.»

 کریس مورفی، سناتور عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، تفاهم‌نامه واشنگتن با تهران را «سند تسلیم» در برابر ایران خواند.

نماینده ایالت کنتیکت در سنای آمریکا در ایکس نوشت که «شکست مطلق (آمریکا در) این جنگ و سند تسلیمی که ترامپ به تازگی امضا کرد، کاملاً قابل پیش‌بینی بود. امکان پیروزی در این جنگ وجود نداشت و به همین دلیل است که بسیاری از ما از همان ابتدا با آن مخالف بودیم.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.