خبر فوری: سقوط یا حادثه برای بمب‌افکن آمریکا؛ مرگ خدمه تأیید شد

پارسینه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 08:22
پایگاه نیروی هوایی ادواردز اعلام کرد که گمان می‌رود هشت نفر از خدمه یک بمب‌افکن بی‌-۵۲ که روز دوشنبه اندکی پس از برخاستن از پایگاهی در شمال‌شرق لس‌آنجلس سقوط کرد، جان باخته باشند.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، براساس خبری از  شبکه سی‌ان‌ان، نیروهای امدادی بلافاصله به محل سقوط بمب‌افکن راهبردی بی-۵۲ اعزام شدند. این حادثه ستون عظیمی از دود سیاه بر جای گذاشت.

مقامات اعلام کردند این بمب‌افکن در حال انجام یک ماموریت آزمایشی معمول بوده و ساعت ۱۱:۲۰ صبح دوشنبه به وقت محلی به پرواز درآمده بود. آن‌ها افزودند که «نشانه‌های اولیه حاکی از آن است که امکان زنده ماندن در این سانحه وجود نداشته است.»

همچنین یک منبع در مرکز کنترل ترافیک هوایی آمریکا به خبرگزاری تاس گفت که پس از سقوط این بمب‌افکن راهبردی، پرواز انواع هواپیماها در شعاع ۱۳ کیلومتری پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا ممنوع شده است.

این منبع اظهار داشت: «پرواز همه انواع هواپیماها تا ارتفاع ۱۰۰ متر در شعاع ۱۳ کیلومتری پایگاه هوایی ادواردز ممنوع است.»

وی افزود که فرودگاه این پایگاه تا حدود ساعت ۵:۰۰ بامداد به وقت گرینویچ بسته خواهد بود.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.