زایمان موفق مادر ۴۰ ساله در آمبولانس اورژانس بشاگرد

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 18:39
رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد از زایمان موفق مادر ۴۰ ساله در آمبولانس اورژانس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین احمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد از انجام موفقیت‌آمیز یک زایمان در آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی در مسیر «منو به دولت‌آباد سرحدی» خبر داد گفت: در پی اعلام مأموریت اورژانسی برای یک مادر باردار ۴۰ ساله (با سابقه ۷ بارداری)، تیم اورژانس شهرستان بشاگرد به همراه ماما از مرکز خدمات جامع سلامت گوهران، بلافاصله به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود :با توجه به شروع روند زایمان و شرایط خاص مسیر، اقدامات تخصصی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد و نوزاد دختر، با رعایت کامل پروتکل‌های درمانی، به‌صورت ایمن در آمبولانس متولد شد.

احمدی با بیان اینکه حال عمومی مادر و نوزاد کاملاً مساعد است، گفت: پس از انجام مراقبت‌های اولیه، هر دو جهت ادامه روند درمان و مراقبت‌های تکمیلی به بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم (عج) بشاگرد منتقل شدند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.