سقوط بالگرد ارتش پاکستان در کشمیر؛ همه سرنشینان کشته شدند

مشرق نیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 15:51
ارتش پاکستان از سقوط یک فروند بالگرد نیروی هوایی این کشور در منطقه کشمیر و کشته شدن سرنشینان آن خبر داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد یک فروند بالگرد Mi-۱۷ متعلق به نیروی هوایی این کشور در نزدیکی مظفرآباد سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند.

بر اساس بیانیه ارتش پاکستان، این بالگرد هنگام برخاستن از زمین و در پی بروز «نقص فنی» دچار سانحه شد. بیانیه همچنین تأکید کرد هیچ یک از سرنشینان بالگرد از این حادثه جان سالم به در نبرده‌اند.

در این بیانیه آمده است تیم‌های امداد و بازیابی بلافاصله پس از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و روند بررسی و جمع‌آوری اطلاعات آغاز شده است.

ارتش پاکستان همچنین از تشکیل یک هیئت تحقیق برای مشخص شدن علت دقیق فنی این سانحه خبر داده است.

این دومین سانحه مهم بالگردهای نظامی پاکستان در کمتر از یک سال گذشته به شمار می‌رود. پیش‌تر نیز در سپتامبر ۲۰۲۵، سقوط یک فروند بالگرد ارتش در منطقه دیامر به کشته شدن پنج نظامی منجر شده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.