جدیدترین صحبت های الهه منصوریان درباره پشت پرده حوادث اخیر + ویدئو | اولین تصویر از دست باندپیچی شده منصوریان

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:01
الهه منصوریان گفت: مشکلات رییس فدراسیون ووشو با من از وقتی شروع شد که گفتم می‌خواهم کاندیدای ریاست فدراسیون شوم!

به گزارش همشهری آنلاین، الهه منصوریان بیان کرد: چرا من حضور نداشته باشم می خواهم دلیلش را بگویم. از قبل می خواستند سهیلا منصوریان یا خواهران منصوریان از بین بروند و دیگر کسی در فدراسیون ووشو نباشد که کمی اسم و رسم داشته باشد و خطری برای ریاست فدراسیون داشته باشد. من از قبل گفته بودم که آقای رئیس من از آقای مهدی علی‌نژاد رخصت می‌گیرم چون ایشان باعث و بانی ساخت این آکادمی و به هر حال به عنوان پدر ووشو زحمات زیادی برای ووشو کشیده، رخصت می گیرم که کاندید فدراسیون ووشو شوم.

الهه منصوریان با چاقو به دست خودش آسیب زد... من را متهم کرد + ویدئو | شکایت کیفری کردیم | اروایت رئیس فدراسیون ووشو از ماجرای حمله خواهران منصوریان

وی ادامه داد: از زمانی که این کلمه را گفتم ایشان با ما بد شد و کاری کرد که استعفا بدهم و از فدراسیون بیرون بیایم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.