افتتاح طرح آبرسانی روستای کوتنا قائمشهر در هفته دولت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:45
قائمشهر - مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: طرح آبرسانی روستای کوتنا شهرستان قائمشهر با صرف ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده در دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کوتنا از افتتاح قریب‌الوقوع پروژه آبرسانی این روستا خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شده و اکنون در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

برارزاده افزود: در قالب این طرح، یک باب مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب احداث، سه هزار متر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا، یک حلقه چاه تجهیز و طرح برق‌رسانی به تأسیسات آبرسانی انجام شده است و با تکمیل این طرح، پایداری تأمین آب شرب ۱۲۰۰ خانوار روستای کوتنا به شکل قابل توجهی ارتقا می‌یابد.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: این طرح پس از تکمیل با عنوان تأسیسات آبرسانی شهید فلاح‌پور کوتنا نامگذاری شده و همزمان با هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.