آیا اقدام نظامی آمریکا در ایران ارزشش را داشت؟

افکار نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:31
اکثریت آمریکایی‌ها اقدام نظامی آمریکا در ایران را ناموفق ارزیابی می‌کنند.

نتایج نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس نشان می‌دهد اکثریت آمریکایی‌ها اقدام نظامی آمریکا در ایران را ناموفق ارزیابی می‌کنند.

نظر کل آمریکایی‌ها

  • ۲۵ درصد | بله، ارزشش را داشت.
  • ۲۳ درصد | نظری ندارم / پاسخ نداده‌ام.
  • ۵۳ درصد | خیر، ارزشش را نداشت.

اکثریت آمریکایی‌ها مخالف این اقدام هستند.

جمهوری‌خواهان

  • ۵۶ درصد | ارزشش را داشت.
  • ۲۲ درصد | نظری ندارم.
  • ۲۲ درصد | ارزشش را نداشت.

تنها گروهی که اکثریت آن از اقدام نظامی حمایت می‌کند.

دموکرات‌ها

  • ۵ درصد | ارزشش را داشت.
  • ۱۲ درصد | نظری ندارم.
  • ۸۳ درصد | ارزشش را نداشت.

قاطع‌ترین مخالفت در میان گروه‌های سیاسی.

مستقل‌ها

  • ۱۵ درصد | ارزشش را داشت.
  • ۳۱ درصد | نظری ندارم.
  • ۵۴ درصد | ارزشش را نداشت.
  • بیش از نیمی از مستقل‌ها نیز مخالف این اقدام هستند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.