سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: پاسخ محکمی به شرارت‌های دشمن می‌دهیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 22:42
بوشهر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به هرگونه شرارت دشمن پاسخی قاطع و محکم می‌دهیم.

ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی‌های رزمی و دفاعی خود قرار دارند و آمادگی آنها نسبت به قبل از جنگ بیشتر شده است.

وی در مورد تهدیدات اخیر دشمنان نیز بیان کرد: نیروهای مسلح ما آماده هستند تا در بالاترین سطح به هرگونه شرارت و تجاوز دشمنان در هر سطحی پاسخ دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ به اهداف خود دست نیافته و در صورت هرگونه خطای مجدد، با پاسخی محکم روبرو خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.