به گزارش ایرنا، علاءالدین رفیعزاده در نشست بررسی اصلاح ساختار و منابع انسانی سازمان ملی استاندارد ایران که با حضور فرزانه انصاری رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان دو دستگاه برگزار شد، تاکید کرد: هرگونه تصمیم درباره توسعه تشکیلات یا تخصیص مجوزهای استخدامی باید بر پایه ماموریتهای قانونی، کارسنجی دقیق، روند بازنشستگی نیروها و نیازهای تخصصی آینده دستگاهها اتخاذ شود.
رفیعزاده در این نشست با تأکید بر ضرورت بازنگری کارشناسی در ساختار و نیروی انسانی دستگاههای اجرایی، بر تدوین و نهاییسازی پیشنهادهای تشکیلاتی بر مبنای مطالعات تخصصی و نیازهای واقعی تأکید کرد.
گفتنی است پیش از این اصلاح ساختار تعدادی از وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت ورزش و جوانان در شورای عالی اداری تصویب و از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.



