مقام آمریکایی: یک پهپاد ایرانی به بالگرد ما اصابت کرده و باعث سقوط آن شد

اقتصادنیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:14
اقتصادنیوز: یک مقام آمریکایی مدعی اصابت یک پهپاد ایرانی به بالگرد آمریکایی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: تحقیقات مشخص کرده است یک پهپاد ایرانی به بالگرد ما اصابت کرده و باعث سقوط آن شده است.

گفتنی است که پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا گفت: همین حالا از ارتش بزرگمان مطلع شدم که دیشب ایرانی‌ها یکی از هلی‌کوپترهای فوق‌پیشرفته آپاچی ما را در حین گشت‌زنی بر فراز تنگه هرمز سرنگون کردند. 

وی افزود: دو خلبان در این حادثه حضور داشتند که هر دو سالم و بدون جراحت هستند. با این وجود، ایالات متحده ناگزیر باید به این حمله پاسخ دهد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.