کم‌لطفی همیشگی به تیم ملی والیبال؟

خبرآنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:11
وزیر ورزش و جوانان پیش از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در اردوی تیم ملی حاضر نشد.

کمترین انتظار بروبچه ها تیم ملی والیبال قبل از ترک تهران این بود که یک نفر از وزارت ورزش و جوانان حداقل یک بار سر تمرینات این تیم حاضر شود، اما نه تنها وزیر سر تمرین والیبال نرفت که حتی پیشنهاد ضیافت شام ملی پوشان والیبال را هم به دلیل مشغله زیاد رد کرد.

در واقع این طور به نظر می رسد که تمام توجه وزارت خانه در یک ماه گذشته معطوف به تیم ملی فوتبال بود، تا جایی که در این بازه زمانی رکورد بیشترین اظهارنظر یک مقام مسئول در حوزه ورزش، پیرامون تیم ملی فوتبال ایران، به شخص وزیر تعلق گرفت.

در بحث هزینه های سفر هم والیبالی ها به شدت مورد تبعیض بودند و بابت تامین هزینه های سرسام آور سفر تیم ملی والیبال به برزیل هم کسی سراغی از والیبال نگرفت. این در شرایطی است که تیم ملی والیبال ایران به عنوان دومین تیم جوان تورنمنت، گام به لیگ ملت های والیبال می گذرد تا درست در نقطه مقابل تیم ملی فوتبال باشد که لقب پیرترین تیم جام جهانی را دارد.

شکی نیست که آینده ورزش ایران را همین جوان ها می سازند و توجه بیشتر به آنها، بها دادن به آینده ورزش است. البته این کم لطفی ها همیشه تا زمان پیش از آغاز مسابقات است و پس از کسب اولین پیروزی در ردیف اول عکس های یادگاری چهره های آشنا مشاهده می شود.

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.