آتش‌سوزی در نسیم‌شهر بر اثر ذخیره بنزین/ ۳ نفر دچار سوختگی شدند

مشرق نیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 17:28
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسیم‌شهر از وقوع آتش‌سوزی و انفجار در یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش مشرق، ایرج ترکمانی از وقوع آتش‌سوزی و انفجار در یک واحد مسکونی خبر داد که بر اثر نگهداری غیراصولی بنزین در منزل، سه عضو یک خانواده دچار سوختگی درجه دو شدند.

ترکمانی اظهار داشت: پس از اعلام حریق به مرکز پیام، نیروهای عملیاتی سازمان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و با اقدام سریع و تخصصی از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری کردند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که همگی اعضای یک خانواده هستند، توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر از شهروندان خواست از انبار کردن هرگونه مواد سوختی و قابل اشتعال مانند بنزین در منازل و انباری‌ها خودداری کنند و تأکید کرد: این کار غیرایمن، جان افراد و اموال آنان را در معرض خطرات جدی قرار می‌دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.