سقوط بالگرد آمریکا در تنگه هرمز

عصر ایران سه شنبه 19 خرداد 1405 - 07:51
هنوز مشخص نیست که این بالگرد بر اثر نقص فنی سقوط کرده یا در نتیجه اقدام شلیک احتمالی سرنگون شده است.

سقوط بالگرد نظامی آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز  اعلام شد.

به گزارش عصرایران، روزنامه نیویورک تایمز خبر داد یک بالگرد نظامی آمریکا روز دوشنبه در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرده است.

 بر اساس این گزارش، تمامی اعضای خدمه این بالگرد نجات یافته‌اند و آسیبی جدی به آن‌ها وارد نشده است.

مقام‌های آمریکایی تاکنون جزئیات بیشتری درباره علت حادثه منتشر نکرده‌اند.

 به نوشته نیویورک تایمز، هنوز مشخص نیست که این بالگرد بر اثر نقص فنی سقوط کرده یا در نتیجه اقدام شلیک احتمالی سرنگون شده است.

تحقیقات درباره علت این حادثه ادامه دارد و انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از سوی منابع رسمی منتشر شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید