دشمن پس از عملیات نصر برای توقف آتش به ایران التماس کرد

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:30
رکنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت که دشمن پس از عملیات «نصر» برای توقف آتش به ایران التماس کرد.

به گزارش رکنا، دکتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دشمن در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضرب شست غیرت و تخصص فرزندان این مرز و بوم را چشید و ناچار به التماس مجدد برای پذیرش توقف آتش از سوی ایران شد.

عملیات نصر، تراز جدیدی از بازدارندگی ایران مقتدر را به رخ کشید.

ما طالب جنگ نیستیم، اما در پاسداری از خاک و ارزش‌هایمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

 

  • فیلم/ بهنوش بختیاری: من و همسرم به بی‌پولی مفلسی رسیدیم که پول غذامونم نداشتیم، همه فکر میکنن ما بانک مرکزی هستیم / لنگ 5 تومن بودم هیچ کس باورش نمیشه

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.