‫حالم خوب است، نگرانم نباشید/ اریکسن به حرف آمد: دستگاه، جانم را نجات داد

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 19:44
‫کریستین اریکسن پس از حمله قلبی دوباره در جریان دیدار دوستانه دانمارک و اوکراین دقایقی پیش پیام مهمی برای هوادارانش ارسال کرد.

‫به گزارش ورزش سه، دیشب کریستین اریکسن هافبک 34 ساله تیم ملی دانمارک در جریان دیدار دوستانه مقابل اوکراین در شهر اودنسه دچار حادثه قلبی شد. این اتفاق متاسفانه حادثه مشابهی را که در جریان رقابت‌های یورو 2021 برای بازیکن سابق اینتر رخ داده بود به یادمان آورد و آن لحظات تلخ دلهره‌آور برایمان تداعی شد.

 اما خوشبختانه حال اریکسن رو به بهبود است. او بیست و چهار ساعت پس از اتفاق دیشب با انتشار پیام بلندی در شبکه‌های اجتماعی درباره وضعیت سلامتی خود با هواداران حرف زد و از تمام کسانی که برایش پیام حمایتی فرستاده بودند تشکر کرد.

2458402

‫اریکسن، بازیکن فعلی باشگاه ولفسبورگ در حساب اینستاگرام خود نوشت: «می‌خواهم به شما اطلاع دهم که حالم خوب است و در خانه کنار خانواده‌ام هستم. همانطور که احتمالا می‌توانید تصور کنید، شوک وارد شده از طرف دستگاه الکتروشوک قلبم تاثیر قابل توجهی روی من و خانواده‌ام داشت، اما می‌خواهم به همه اطمینان دهم که این وضعیت با اتفاق سال 2021 متفاوت بود. من احساس خوبی دارم و روند بهبودی‌ام از همین حالا آغاز شده است. علاوه بر اینکه بابت حمایت و کمک تمام بازیکنان و کادر پزشکی حاضر در زمین سپاسگزارم، به شدت قدردان پزشکانی هستم که در این سال‌ها مراقب من و قلبم بوده‌اند. به لطف تخصص آن‌ها، دستگاه شوک من دقیقا همان کاری را انجام داد که برای آن طراحی شده بود، یعنی محافظت از من در زمانی که به آن نیاز داشتم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی بهبودی کامل، گذراندن وقت با خانواده، رفتن به تعطیلات و فوتبال بازی کردن با فرزندانم است.»

2458815

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.