رونمایی شهربانو منصویان از بدن خونی و اتهام چاقوکشی به رئیس فدراسیون/ تماشای این تصویر به همه توصیه نمی‌شود!

خبرورزشی دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:16
پس از ادعاهای فدراسیون ووشو درباره درگیری در محل فدراسیون، شهربانو منصوریان با انتشار تصویری از دست زخمی خواهرش روایت متفاوتی ارائه کرد.

حواشی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو زنان وارد مرحله تازه‌ای شده است. در حالی که فدراسیون ووشو پس از پایان مسابقات انتخابی، خواهران منصوریان را به ایجاد درگیری، توهین به مسئولان و وارد کردن خسارت به ساختمان فدراسیون متهم کرده بود، حالا شهربانو منصوریان با انتشار یک استوری در فضای مجازی روایت دیگری از این اتفاقات ارائه داده است.

شهربانو منصوریان با انتشار تصویری از دست زخمی خواهرش، مدعی شد که الهه منصوریان در جریان این اتفاقات از ناحیه دست دچار جراحت شده و رئیس فدراسیون ووشو در این حادثه نقش داشته است.

این ادعا در حالی مطرح شده که فدراسیون ووشو پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود الهه و شهربانو منصوریان پس از شکست سهیلا منصوریان در مسابقات انتخابی، با حضور در محل فدراسیون اقدام به ایجاد تنش کرده‌اند. فدراسیون همچنین مدعی شده بود که الهه منصوریان با یک چاقوی میوه‌خوری به خود آسیب زده و قصد داشته مسئولیت این اتفاق را متوجه رئیس فدراسیون کند.

اکنون با انتشار استوری جدید شهربانو منصوریان، ابعاد این پرونده وارد مرحله‌ای تازه شده و دو طرف روایت‌های کاملاً متفاوتی از ماجرا ارائه می‌کنند. تاکنون واکنش رسمی جدیدی از سوی فدراسیون ووشو نسبت به ادعای مطرح‌شده در استوری شهربانو منصوریان منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: تصاویری از خسارت به فدراسیون ووشو در حمله خواهران منصوریان

استوری شهربانو منصوریان

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.