ببینید| خواهران منصوریان اینگونه به اتاق رئیس فدراسیون ووشو حمله کردند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:47
به دنبال اتفات امروز انتخابی تیم ملی ووشو، خواهران منصوریان به اتاق رئیس فدراسیون حمله‌ور شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو بانوان، صبح امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی ووشو برگزار شد و با حواشی مربوط به خواهران منصوریان همراه بود.

طبق اعلام فدراسیون ووشو، پس از پایان مرحله دوم مبارزات انتخابی تیم ملی ووشو ساندا بانوان و در پی شکست سهیلا منصوریان مقابل دیانا رحیمی، الهه و شهربانو منصوریان با حضور در محل فدراسیون، با داد و فریاد وارد ساختمان شدند و اقدام به شکستن درِ دفتر ریاست فدراسیون کردند. آنها با به‌کارگیری الفاظ رکیک، به ارکان و اعضای فدراسیون از جمله رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشو ایران توهین کردند و سپس به رئیس فدراسیون حمله‌ور شدند.

در ادامه این حوادث، الهه منصوریان با چاقوی میوه‌خوری در اتاق ریاست فدراسیون و در حضور ناظران اقدام به خودزنی کرد و به خود آسیب رساند؛ اقدامی که بنا بر برخی ادعاها با هدف نسبت دادن درگیری و ضرب‌وشتم به رئیس فدراسیون صورت گرفته است.

در شرایطی که مسئول حراست فدراسیون و ناظران وزارت ورزش و جوانان در محل حادثه حضور داشتند، شهربانو منصوریان با الفاظ رکیک خطاب به رئیس فدراسیون و دبیرکل کمیته ملی المپیک، حاضران را تهدید به ضرب‌وشتم کرد. در همین حال، رئیس فدراسیون بلافاصله پس از ورود ناگهانی آن‌ها به اتاق و شکسته شدن درِ آن، از محل خارج شد تا از هرگونه تنش و بی‌احترامی جلوگیری شود.

.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.