شکایت سوئیسی‌ها از وجود مارهای سمی در نزدیکی کمپ‌شان در جام جهانی

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:24
در آستانه آغاز جام جهانی خبر می‌رسد که اعضای تیم ملی فوتبال سوئیس از وضعیت کمپ خود در آمریکا ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال سوئیس از وجود مارهای سمی در نزدیکی کمپ تیم ملی این کشور در آستانه آغاز جام جهانی 2026 شکایت کرده است. مدیران این فدراسیون در چند ساعت گذشته به دنبال راه‌حلی برای این مشکل بوده‌اند و ممکن است به کمپ تمرینی دیگری نقل مکان کنند.  

پستی که توسط تیم ملی فوتبال سوئیس به اشتراک گذاشته شده است، در حال پخش شدن است که آنها نقشه‌ای از مرکز تمرینی خود در شهر سن‌دیگوی آمریکا را پیش از آغاز جام جهانی به اشتراک گذاشته‌اند و به هواداران و بازیکنان خود در این زمینه هشدار داده‌اند.

سن‌دیگو با مارهای زنگی غریبه نیست، اما سوئیس اصلاً آنها را در طبیعت خود ندارد. بنابراین، شاید به همین دلیل است که تیم ملی فوتبال سوئیس به هواداران و بازیکنان هشدار داده که حضور در منطقه خارج از مرکز تمرینی آنها، در دره کارمل در شمال شهر سن‌دیگو، به دلیل وجود مارها ممنوع است.

در تصویری که در حساب کاربری رسمی تیم ملی سوئیس در «اینستاگرام» منتشرشده، آنها منطقه ممنوعه که مارهای زنگی در آن حضور دارند را مشخص کرده است.

جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال سوئیس ,

نیوزیلندی‌ها هم که قرار است در تاریخ 26 خرداد در اولین بازی خود در گروه G جام جهانی 2026 در شهر لس‌آنجلس به مصاف ایران بروند، مثل سوئیس در هتلی در منطقه سن‌دیگو اقامت دارند.

سوئیس در گروه B بیست‌وسومین دوره جام جهانی با تیم‌های کانادا، بوسنی‌و‌هرزگوین و قطر همگروه است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.