ترامپ: نمی خواهم توافق با ایران فرو بپاشد/ حمله ایران قطعاً به مذاکرات کمکی نخواهد کرد

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:07
رکنا سیاسی : رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (دوشنبه) در مصاحبه‌ای تاکید کرد که نمی‌خواهد توافق با ایران فروبپاشد.

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، ترامپ  به اکسیوس گفت به ایران می‌گویم، شما موشک‌هایتان را شلیک کرده‌اید و دیگر بس است. به میز مذاکره برگردید و توافق کنید

ترامپ در ادامه افزود : به توافق با ایران نزدیک شده‌ایم. قرار بود اعلام کنم که توافق دوشنبه، سه‌شنبه یا چهارشنبه امضا خواهد شد.

وی گفت : حمله ایران قطعاً به مذاکرات کمکی نخواهد کرد. از حمله اسرائیل به بیروت خوشحال نیستم

ترامپ در ادامه اظهار کرد : با نتانیاهو تماس می‌گیرم و به او می‌گویم به ایران پاسخ ندهد

حملات هوایی امروز اسرائیل به بیروت با ایالات متحده هماهنگ نشده بود و من از آنها راضی نیستم.

ترامپ در این مصاحبه با اکسیوس گفت: هم اسرائیل و هم ایران سهم خود را از حملات دریافت کرده‌اند و منطقه به حملات بیشتری نیاز ندارد.

  • فیلم آواز عاشقانه فرزاد فرزین / جوری دختر و پسرو با خودش همراه کرد بی شک بهترین رکورد کنسرت ایرانو زد

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.