اوسمار تکلیف سروش رفیعی را در پرسپولیس مشخص کرد

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 21:26
سخنگوی باشگاه پرسپولیس از تصمیم اوسمار در مورد حضور همه بازیکنان در تمرینات خبر داد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای پلی آف آسیایی در حالی آغاز خواهد شد که شاگردان اوسمار ویه‌را در غیاب این سرمربی به رهبری کریم باقری کار را آغاز خواهند کرد. با این حال در غیاب ۹ بازیکن ملی‌پوش، سرخپوشان با بحران بزرگی برای کمبود بازیکن مواجه هستند. 

در این بین شایعاتی هم در مورد عدم دعوت از سروش رفیعی وجود داشت. خصوصا اینکه در یکی دو ماه گذشته گفته می‌شد که این بازیکن از پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد و جایی در آینده این تیم نخواهد داشت. 

با این حال علی بازگشا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس، در این خصوص گفت: برای دیدار مقابل چادرملو با نظر آقای اوسمار، همه بازیکنان برای حضور در تمرینات دعوت شدند و ما در حال پیگیری شرکت آنها در تمرین هستیم. 

نکته مهم اینکه باشگاه پرسپولیس با مصدومیت یعقوب براجعه نیز مواجه شده تا ۱۰ چهره شاخص خود را در تمرینات نداشته باشد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.