ببینید | روایت یک آمریکایی از ماندن در تهران در زمان جنگ؛ عاشق ایران هستم!

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 09:01
شیا رائل ویتست درباره تصمیم جالب خود در زمان جنگ صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیا رائل ویتست، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال زنان استقلال در جریان حمله آمریکا تصمیم گرفت ایران را ترک نکند و به حضورش در جمع آبی‌پوشان ادامه داد.

او در کافه خبر درباره دلایل این تصمیم خود به «خبرآنلاین» گفت: «من اینجا خیلی راحت هستم و آماده نبودم کسانی که دوست‌شان دارم را رها کنم و بروم. من عاشق همسرم هستم ولی هم‌تیمی‌هایم و این کشور را هم دوست دارم. حتی از اینکه یک درخت اینجا را ترک کنم، حس بدی دارم. نمی‌توانم توضیح دهم. رفتن ما هم خیلی ناگهانی بود چون باشگاه گفت یک ربع دیگر آماده شو که با یک ون بروی ولی نمی‌شد در عرض یک ربع یک کشور را ترک کرد!»

۲۵۸۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.