ادعای سنتکام: دو پهپاد ایرانی در تنگه هرمز سرنگون شدند

فرارو یکشنبه 17 خرداد 1405 - 07:34
ارتش آمریکا مدعی شد بامداد امروز ۲ فروند پهپاد مهاجم ایرانی را در تنگه هرمز سرنگون کرده است. ایران هنوز این خبر را تایید یا رد نکرده است.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که اوایل امروز (یکشنبه) نیروهای این کشور، دو فروند پهپاد انتحاری (یک‌طرفه) ایرانی را که تردد بین‌المللی دریانوردی در تنگه هرمز را تهدید می‌کردند، سرنگون کردند.

این ادعا درحالی مطرح می‌شود که مقامات ایران مدعی اند حمله آمریکا به خلیج فارس، عامل اصلی بی ثباتی در تنگه هرمز و آب های این منطقه است.

سنتکام در ادامه این بیانیه بدون اشاره به نقض آتش بس با ایران مدعی شد که نظامیان آمریکایی همچنان در حالت آماده‌باش و موضع دفاعی قرار دارند تا به مقابله با آنچه «اقدامات تهاجمی ایران» خوانده شده، ادامه دهند.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.