واکنش پیاتزا به شکست والیبال ایران مقابل برزیل

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 06:50
سرمربی تیم ملی والیبال پس از دیدار تدارکاتی با برزیل گفت: موفق شدیم مقابل برزیل، والیبالی نرمال به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایسنا، روبرتو پیاتزا پس از دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و برزیل که سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید، اظهار داشت: دو تیم ایران و برزیل در این مسابقه از ترکیب‌های مختلف استفاده کردند.

او با بیان اینکه از ابتدا توافق کردیم این دیدار در پنج ست ۲۵ امتیازی برگزار شود، تصریح کرد: من کمی از ست چهارم ناامید شدم چون تنها ستی بود که با اختلاف زیاد برزیل برد. از طرفی خوشحالم، چون موفق شدیم مقابل برزیل، والیبالی نرمال به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: برزیل تیم خوبی است. می‌دانیم که آن‌ها در رنکینگ جهانی بالاتر از ایران قرار دارند. ما می‌توانیم خیلی پیشرفت کنیم. بنابراین در حال حاضر احساس خوبی دارم، اما باید ذهن‌مان را کاملا روی لیگ ملت‌ها متمرکز کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ به مصاف برزیل (۲۱ خرداد)، بلغارستان (۲۱ خرداد)، آرژانتین (۲۳ خرداد) و بلژیک (۲۴ خرداد) می‌رود.
انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.