به گزارش رکنا، در پی پیگیری آخرین وضعیت نارین و آیلین، 2 خواهر سنندجی، خبرنگار رکنا با یکی از اعضای خانواده این 2 دختر گفت و گو کرد.
دایی نارین و آیلین در این گفتوگو با اشاره به روند رسیدگی به پرونده اظهار کرد: پرونده همچنان در مراجع قضایی در حال بررسی است، اما در شرایط فعلی تمرکز و نگرانی اصلی خانواده بر وضعیت جسمانی دختران قرار دارد.
وی افزود: نارین ساعاتی پیش برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شده و تا این لحظه هنوز جراحی او به پایان نرسیده است. به همین دلیل اطلاعات دقیقتری درباره آخرین وضعیت پزشکی وی در اختیار نداریم و منتظر اعلام نظر پزشکان هستیم.
دایی این 2 خواهر ادامه داد: در حال حاضر مهمترین خواسته و دغدغه خانواده، بهبود کامل وضعیت جسمی نارین و آیلین است و پس از آن، روند رسیدگی به پرونده از طریق مراجع قانونی و قضایی دنبال خواهد شد.
وی همچنین از دیدار و دلجویی مسئولان قضایی و برخی مقامات دولتی از مادر و دو دختر خانواده قدردانی کرد و گفت: این حمایتها و پیگیریها برای خانواده دلگرمکننده بوده است. امیدواریم با کمک و همراهی مسئولان، خواهرم بتواند در کنار دو دخترش شرایط بهتری را تجربه کند و زندگی آرام و امنی برای خود و فرزندانش بسازد.
خانواده نارین و آیلین در پایان ضمن تشکر از پیگیری رسانهها و ابراز همدردی مردم، از همه کسانی که در این مدت برای سلامتی دختران دعا کردهاند قدردانی کردند.
رکنا برای نارین عزیز آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.