منشا دود سیاه در آسمان منطقه قاسم‌آباد مشهد چیست؟

فرارو شنبه 16 خرداد 1405 - 14:12
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات شهری مشهد بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه ۳۵ به محل حادثه اعزام شده‌اند و آتش سوزی در دقایق اولیه خاموش شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات شهری مشهد گفت: حریق خودرو منشا دود سیاه در منطقه قاسم آباد مشهد است.

فرخنده اظهار کرد: منشأ این دود، آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو در خیابان نرگس، حدفاصل بلوار شریعتی بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات شهری مشهد بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه ۳۵ به محل حادثه اعزام شده‌اند و آتش سوزی در دقایق اولیه خاموش شده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تاکنون مصدوم نداشته است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.