جنپو قراردادش را با استقلال فسخ کرد

رکنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:40
رکنا ورزشی: هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش رکنا ، موسی جنپو به باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش نوتیس (اخطار) ارسال کرده بود، اما پس از عدم دریافت مطالباتش با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال از فسخ قرارداد یک طرفه خود خبر داد.

به این ترتیب، شکایت جنپو از استقلال به فیفا و باز شدن پرونده جدید برای آبی‌پوشان دور از ذهن نخواهد بود.

جنپو در حالی با سر و صدای زیاد به استقلال پیوست که قراردادش برای فصل اول یک میلیون و 100 هزار دلار بود. این مبلغ به غیر از پول رضایت‌نامه اوست. 

این بازیکن در بیشتر مسابقات روی نیمکت استقلال نشست یا با مصدومیت روبرو بود. جنپو در 9 بازی در لیگ برتر و 4 دیدار در لیگ قهرمانان آسیا 2 برای استقلال به میدان رفت و در مجموع 242 دقیقه حضور برای آبی‌پوشان نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی ثبت کرد! 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.