به گزارش رکنا، رئیس فدارسیون ادامه داد:به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ویزا دادند، فقط به دو نفر ویزا داده نشده که این دو نفر هم همراه تیم هستند و موضوع خاصی هم مطرح نکردند و گفتند یک استعلامی است که تا دو سه ساعت آینده حل میشود
هنوز ویزای آمریکا را نداریم. البته فیفا امروز موضوعی را مطرح کرد که در نوع خودش خاص است. اگر ما به مکزیک نرفته بودیم تا زمانی که ویزای آمریکا صادر نمیشد نمیتوانستیم به کمپ برویم. بچهها بعد از بازی تدارکاتی، روز شنبه به مکزیک میروند و به آمادهسازی خودشان ادامه میدهند.
هیچ کدام از نمایندگان مجلس خواهان اعزام به آمریکا نیستند. برای رفع شائبهها لیست مسافران جام جهانی چرا نباید اعلام شود؟