مهدی تاج: به ۲ نفر ویزا داده نشده است!

رکنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 22:30
رکنا ورزشی:مهدی تاج گفت: انگشت نگاری یک رویه جاری است ولی سفیر ایران و وزیر خارجه به درخواست فدراسیون فوتبال پیگیر شدند و سفارت مکزیک پذیرفت که بدون انگشت نگاری بحث صدور ویزا را انجام دهد.

به گزارش رکنا، رئیس فدارسیون ادامه داد:به همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ویزا دادند، فقط به دو نفر ویزا داده نشده که این دو نفر هم همراه تیم هستند و موضوع خاصی هم مطرح نکردند و گفتند یک استعلامی است که تا دو سه ساعت آینده حل می‌شود

هنوز ویزای آمریکا را نداریم. البته فیفا امروز موضوعی را مطرح کرد که در نوع خودش خاص است. اگر ما به مکزیک نرفته بودیم تا زمانی که ویزای آمریکا صادر نمی‌شد نمی‌توانستیم به کمپ برویم. بچه‌ها بعد از بازی تدارکاتی، روز شنبه به مکزیک می‌روند و به آماده‌سازی خودشان ادامه می‌دهند.

هیچ کدام از نمایندگان مجلس خواهان اعزام به آمریکا نیستند. برای رفع شائبه‌ها لیست مسافران جام جهانی چرا نباید اعلام شود؟

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.