اوسمار: صلح شد سوار هواپیما می‌شوم و می‌آیم

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 19:38
اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس همچنان تاکید دارد که در صورت برقراری صلح، به ایران باز می‌گردد و قراردادش را ادامه خواهد داد.

پرسپولیس همچنان با اوسمار ویرا قرارداد داشته و این سرمربی برزیلی را کنار نگذاشته است. البته خود اوسمار هم قراردادش را به صورت یکجانبه فسخ نکرده و دلش می‌خواهد در جمع سرخپوشان باقی بماند اما برای بازگشت، شرط مهمی داشته و تاکید دارد فقط پس از قطعی شدن معاهده صلح سوار هواپیما خواهد شد.

ویرا از بابت شکل تمرینات و نحوه آماده سازی بازیکنان پرسپولیس نیز با مدیران باشگاه صحبت کرده است. طبق برنامه‌ای که او در اختیار مدیریت گذاشته، تیمش باید ۴۰ روز قبل از اولین مسابقه تمرینات خود را شروع کند و جدا از بحث بدنسازی، با برگزاری دیدارهای تدارکاتی متعدد در شرایط مسابقه قرار بگیرد. مربی برزیلی معتقد است اگر قاعده فوق رعایت شود، پرسپولیس به عنوان یک مدعی وارد زمین خواهد شد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.