درآمد فوق‌العاده استقلال از جام جهانی

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 19:27
باشگاه استقلال بابت حضور ۷ بازیکن این تیم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

طبق اعلام فیفا، حضور در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ موجب خواهد شد تا هر باشگاهی که در این عرصه بازیکن دارد، به ازای هر یک نفر، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار از فیفا پاداش بگیرد. پولی که کاملاً برای باشگاه‌ها بوده و بازیکنان از آن سهمی ندارند.

رقم مذکور در واقع حداقل پاداشی است که فیفا به باشگاه‌ها بابت حضور بازیکنانشان در جام جهانی می‌دهد و راهیابی به مراحل حذفی، مبلغ فوق را بر طبق ضریبی مشخص افزایش خواهد داد اما نکته مهم اینجاست که حتی در صورت حذف شدن ایران، ازبکستان و هاییتی در همان مرحله گروهی جام جهانی، بازهم استقلال مبلغ قابل ملاحظه‌ای به دست می‌آورد.

استقلالی‌ها هم اکنون ۴ بازیکن در تیم ملی فوتبال کشورمان دارند و باید به این لیست جلال الدین ماشاریپوف، رستم آشورماتوف و البته دوکنز نازون را هم اضافه کرد که با پیراهن ازبکستان و هاییتی به میدان خواهند رفت. حتی در صورت حذف هر سه تیم در همان مرحله گروهی، استقلال مبلغ یک میلیون و ۷۵۰ هزار دلار از فیفا بابت این ۷ بازیکن پاداش دریافت خواهد کرد که با توجه به قیمت کنونی دلار، می‌شود حدودا ۳۱۵ میلیارد تومان. رقمی که کاملاً قابل ملاحظه است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.