کوثری: برخورد با آمریکایی‌ها باید تشدید شود

فرارو چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 09:18
اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: این حرکات آمریکایی‌ها برخاسته از تفکر شیطانی آنهاست که می‌گویند مذاکره و آتش‌بس ولی اقداماتی انجام می‌دهند که خلاف آن است. لذا بیانیه‌ای که سپاه صادر کرده که با شدت بیشتری با آن‌ها برخورد می‌شود، باید اینچنین باشد و باید به مراتب قوی‌تر از این باشد. آمریکایی‌ها هیچ منطقی ندارند و جز زور و قدرت چیز دیگری سرشان نمی‌شود. آن‌ها با حرف و جلسات می‌خواهند طرف مقابل را فریب دهند. ما تجربه داریم که به آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد. آن‌ها برای اینکه به اهداف کثیفشان برسند، تمام قوانین را زیر پا می‌گذارند. ما نمی‌گذاریم اینها ما را بازی بدهند. اقدامات سپاه شایسته است و باید قوی‌تر پاسخ دهند. آنها پشت میز نمی‌خواهند امتیاز بدهند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.