ناسزاگویی‌های ترامپ به نتانیاهو!/ تحلیل زیدآبادی از پشت پرده ماجرا

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 13:51
زیدآبادی معتقد است: دشنام سزای آدمی است که با حمایت از دو حزب فاشیست و رهبران دیوانه‌ی آن‌ها، زمینه‌ی ورود و موفقیت‌شان در انتخابات پارلمانی را فراهم کرد تا پشتوانه‌ی اکثریت پارلمانی ائتلاف تحت رهبری او برای تشکیل دولت باشند!

احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: طبق گزارش آکسیوس از سه منبع آمریکایی، دونالد ترامپ در تماس تلفنی اخیر خود با بنیامین نتانیاهو از روی خشم او را به باد فحش و دشنام گرفته است! 

در زبان فارسی به فحش و دشنام، «ناسزا» هم گفته می‌شود، اما به نظرم فحش‌های ترامپ به نتانیاهو نه ناسزا که کاملاً سزا بوده است! 

این سزای آدمی است که با حمایت از دو حزب فاشیست و رهبران دیوانه‌ی آن‌ها، زمینه‌ی ورود و موفقیت‌شان در انتخابات پارلمانی را فراهم کرد تا پشتوانه‌ی اکثریت پارلمانی ائتلاف تحت رهبری او برای تشکیل دولت باشند! 

هر چند که نتانیاهو شخصاً نیز فردی افراطی و تندرو است، اما اتحاد او با فوق‌افراطی‌های زبان‌نفهمی مثل بن‌گویر و اسموتریچ، کارش را به جایی رسانده که فردی با مختصات ترامپ، برای متوقف کردن او، مجبور شده است به باد دشنام و تحقیرش بگیرد! 

افراط‌گرایی در هر امری بخصوص سیاست، یکسره آفت و خسارت است، فوق‌افراط‌گرایی اما عین جنون و دیوانگی است و نهایتاً هم با صخره‌ی سخت واقعیت تصادم می‌کند و باعث انهدام کِشتی می‌شود! 

الحذر از افراط و هم‌نشینی و اتحاد با فوق‌افراطی‌ها! چون هر فرد و سازمان و کشوری که وارد این وادی شد، سالم از آن بیرون نیامد!

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.