سبحانی: مذاکره مضر نیست بلکه نتیجه مذاکره مهم است

فرارو سه شنبه 12 خرداد 1405 - 13:07
جعفر سبحانی با اشاره به نظر اسلام در خصوص مذاکره با دشمن گفت: اسلام، مسلمانان را به داشتن قدرت و مذاکره با هم توصیه می‌کند و مذاکره مضر نیست بلکه نتیجه مذاکره مهم است.

جعفر سبحانی در دیدار محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت باید در شرایط کنونی بر قیمت گذاری‌ها نظارت کند و زمینه‌های تحکیم وحدت ملی را بیش از پیش فراهم کند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه برای پیروزی در برابر دشمنان نیاز به وحدت و همدلی داریم گفت: رئیس جمهور در سخت‌ترین موقع مسئولیت را پذیرفت و خداوند هم به ملت و دولت ایران هم کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید پشتیبان مذاکره و تابع نتیجه خوب از مذاکرات باشیم و مذاکره خوب باید بر اساس منافع جمعی و ملی کشور باشد.

سبحانی خاطرنشان کرد: مذاکره مضر نیست و نتیجه مذاکره مهم است.

این مرجع تقلید اظهار کرد: نظر شخصی من این است که از تجربه و دانش افراد دیگر هم در حوزه‌های مختلف که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته خدمت کرده‌اند استفاده شود و از تجربیات و نظرات آنان هم بهره گرفته شود. 

محسن حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.