اولین تمرین تیم‌ملی با ۲۶ بازیکن مسافر جام‌جهانی

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:35
در نخستین تمرین ملی پوشان بعد از اعلام لیست نهایی، نفرات خط خورده استراحت کردند.

ملی‌پوشان ایران عصر امروز (دوشنبه) نخستین جلسه تمرینی خود را پس از اعلام فهرست نهایی ۲۶ نفره تیم برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار کردند.

بر اساس تصمیم کادر فنی و با هدف ریکاوری ذهنی، بازیکنانی که از فهرست نهایی تیم برای حضور در این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند، استراحت کردند. در مقابل، سایر بازیکنان حاضر در اردو زیر نظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش یکی از پرفشارترین تمرینات خود را در آنتالیا پشت سر گذاشتند تا در فاصله ۱۰ روز مانده تا آغاز مسابقات، به آمادگی مطلوب‌تری دست یابند.

مرور تاکتیک‌های دفاعی و انتقال سریع توپ از میانه میدان به سمت دروازه حریف، محور اصلی تمرینات امروز بود.

 علیرضا جهانبخش نیز به طور کامل در تمرینات گروهی حضور داشت. روزبه چشمی هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی دنبال کرد. طبق اعلام کادر پزشکی، این بازیکن پس از دیدار برابر مالی با آمادگی کامل به تمرینات گروهی بازخواهد گشت.

این تمرین ۷۰ دقیقه‌ای در فضایی پرنشاط برگزار شد و ملی‌پوشان با انگیزه بالا برنامه‌ها و تدابیر تاکتیکی موردنظر کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

سه دروازه‌بان تیم ملی نیز پس از انجام تمرینات اختصاصی زیر نظر دینکا آلین، به بخش تمرینات گروهی اضافه شدند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی فردا نیز یک جلسه تمرینی دیگر برگزار خواهند کرد و پس از آن وارد فاز آماده‌سازی نهایی برای دیدار مقابل مالی می‌شوند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.