فرارو- دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در گفتوگو با شبکه انبیسی نیوز به اخبار مربوط به تعلیق مذاکرات میان تهران و واشنگتن واکنش نشان داد و گفت هیچ گزارشی در این زمینه دریافت نکرده است.
به گزارش فرارو، ترامپ در اظهاراتی درباره روند گفتوگوها با ایران اظهار داشت: «اگر میخواهید حقیقت را بدانید، فکر میکنم ما بیش از حد حرف میزنیم. فکر میکنم سکوت خیلی بهتر باشد. من هیچ خبری مبنی بر تعلیق مذاکرات با ایران دریافت نکردهام.»
رئیسجمهور آمریکا همچنین با اشاره به گمانهزنیها درباره آینده روابط دو کشور و احتمال تشدید تنشها مدعی شد: «این به این معنی نیست که ما قرار است بمباران را شروع کنیم. ما ساکت خواهیم ماند.»
اظهارات ترامپ در حالی مطرح میشود که در ساعات گذشته برخی منابع از توقف تبادل پیام میان ایران و آمریکا خبر داده بودند.