رایزنی قطر و سوئیس درباره ایران

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:49
در تماس میان وزیر خارجه قطر و سوئیس تلاش‌های ماینجی پاکستانی میان ایران و آمریکا مورد بحث قرار گرفت.

وزارت خارجه قطر با انتشار پیامی از تماس محمد بن عبدالرحمن آل ثانی ، وزیر خارجه این کشور با یگنازیو کاسیس، همتای سوئیسی اش خبر داد.

به گزارش فرارو، در این تماس، روابط همکاری بین دو کشور، راه‌های حمایت و تقویت آن‌ها، و همچنین تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان بین ایالات متحده آمریکا و  ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین  بر ضرورت پاسخگویی همه طرف‌ها به تلاش‌های میانجی‌گرانه در جریان، به گونه‌ای که راه را برای ریشه‌یابی بحران از طریق ابزارهای مسالمت‌آمیز و گفتگو باز کند، تاکید شد.

قطر 2

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.