عربستان و اردن حمله ایران به کویت را محکوم کردند

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 16:38
کشورهای اردن و عربستان با انتشار بیانیه‌های جداگانه حمله ایران به کویت را نقض قوانین بین‌المللی دانستند.

فرارو-  وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای،حمله ایران به کویت را محکوم و آن را نقض حاکمیت این کشور دانست.

به گزارش فرارو، وزارت خارجه عربستان در  این بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله ایران مغایر با قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد است.در این بیانیه همچنین ادعا شده است که این اقدام، تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای بازگرداندن امنیت و ثبات در منطقه را تضعیف می‌کند و بر تنش‌های موجود می‌افزاید.

عرستان1

بعد از اقدام عربستان، کشور اردن نیز با انتشار بیانیه‌ای حمله ایران به کویت را محکوم کرد. در بیانیه اردن آمده است: « این حملات، تشدید خطری است که تمام تلاش‌ها برای بازگرداندن ثبات به منطقه را تضعیف می‌کند.»

کویتتتت

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.