با وجود بارشهای نسبتاً خوب در دو ماه گذشته، بحران آب در برخی شهرها همچنان جدی است و صرفهجویی و اصلاح الگوی مصرف بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد. سخنگوی صنعت آب کشور در این زمینه میگوید که جیرهبندی نه برای شهروندان خوب است، نه برای شبکه آب و نه برای منابع آبی و مدیریت مصرف راهکار مناسبتری است و میتوان با مدیریت مصرف ۱۵ تا ۲۰ درصدی تابستان را بدون نیاز به جیرهبندی، پشت سر گذاشت.
خبرنگار: یاسمین نسبتی / تصویربردار: یزدان قربانی / تدوینگر: عماد نعمتی
منبع خبر "
خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.