شوک بزرگ به رقیب ایران؛ دو ستاره نیوزلند مصدوم شدند

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:24
تهران- ایرنا- در آستانه شروع جام‌جهانی، دو ستاره تیم ملی فوتبال نیوزلند دچار مصدومیت شدند.

به گزارش ایرنا، در حالی که تنها ۱۰ روز به آغاز جام جهانی ۲۰۲۶ باقی مانده، «دارن بیزلی» سرمربی تیم ملی نیوزیلند از مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود خبر داد.

رایان توماس به علت کشیدگی همسترینگ، دو دیدار تدارکاتی مقابل هائیتی و انگلیس را از دست داد. همچنین جو بل، دیگر بازیکن این تیم نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ساق پا، دست‌کم غایب قطعی بازی با هائیتی خواهد بود. این در حالی است که نیوزیلند به عنوان نخستین حریف ایران در این تورنمنت، با چالش‌های جدی برای آمادگی کامل مواجه شده است.

گفتنی است نیوزلند در نخستین دیدار خود در گروه G بیست و ششم خرداد ماه در ورزشگاه سوفی برابر تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.