واکنش سخنگوی خارجه به حمله موشکی صبح به سیریک | ویدئو

همشهری آنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 11:23
بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدام تجاوزکارانه آمریکا گفت: اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه ایران نقض آتش‌بس است. نیروهای مسلح ایران پاسخ آنها را دادند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: طی ۸۰ سال گذشته رژیم صهیونیستی جنگی دائمی و بی پایان را علیه کشورهای منطقه با حمایت آمریکا به راه انداخته است. تحولات چند ماه اخیر نقض آشکار و فاحش آتش بس ۱۹ فروردین ماه است. ما تاکید کردیم و کماکان تاکید داریم بر این نکته که آتش بس در لبنان بخش لاینفک هرگونه آتش بس و هرگونه توافق نهایی برای خاتمه جنگ هست. این فقط رژیم صهیونیستی نیست که مرتکب نقض آتش بس می شود. آمریکا هم در منطقه ما مرتکب نقض آتش بس می شود. به این نقض آتش بس تداوم راهزنی دریایی و تعرض به کشتیرانی تجاری ایران هم اضافه کنید که هم نقض آتش بس است و هم مصداق اقدام تجاوزکارانه علیه ایران.

تصاویر پاسخ موشکی ایران بعد از حمله آمریکا به سیریک؛ ببینید |…

ساعتی قبل؛ حمله آمریکا به سیریک + ویدئو | اخطار نیروی هوافضای…

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام تجاوزکارانه آمریکا که نقض آتش‌بس تلقی می‌شد اهدافی را در مبدا اقدام تجاوزکارانه آمریکا مورد هدف قرار دادند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.